tstre

Alla inlägg den 12 april 2015

Av tstre - 12 april 2015 11:15

 
Jessie lägger sig i snön och tänker skolan. 
 
För idag är hennes och Iwan sista skoldag.
 
Ellie har ju flyttat in för att hjälpa till där hemma. Hon har knappt bott där eftersom Eddy tog med henne och hennes jämnåriga syskon och flyttade ut för att ge plats till de nästkommande barnen, när Ellie bara för ett litet småbarn.
 
Btw, kolla på Ellie. Syns inte här men hennes ögon är så sjukt vackra, som guld typ.

Spencer tog ett jobb på bokhandeln för att försörja sin familj. Dock var denna hennes första och enda dag på jobbet.


För när hon skulle åka till jobbet dagen efter tog kraften slut. Hon dog på första trappsteget.
 
Iwan stod bakom och såg på allting och ångrade varenda dum sak han någonsin gjort.
 

- Mamma, hon... hon... Jag kan inte fatta att jag varit så dum. Och nu är hon borta! Ylade Iwan och Ellie drog honom till sig.



- Tänk inte så! Mamma älskade dig, oavsett och hon visste varför du gjorde vad du gjorde. Hon sa det till mig.
- Sa hon det?
- Ja! Lova bara att inte fortsätta nu. Det kan vara ditt sätt att hedra henne. Var den bästa personen du kan vara.

 
Ellie tog tag i allt. Hon tog extra pass på sitt jobb på Kyrkogården.
 
Hon städade och fixade.



Men när ingen såg så grät hon. Även fast hon inte kände sin mamma så himla väl så visste hon att hon bara gjort det bästa hon kunnat för sin familj och varje gång Ellie och resten av syskonen kommit på fester hade Spencer välkomnat dem med öppna armar och fått de att känna att detta var deras hem med.

 

Spencer blev 93 simdagar. Vila i frid, Spencer Fields. 


PGC
Tidigare månad - Senare månad

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards