tstre

Alla inlägg under november 2012

Av tstre - 25 november 2012 13:09

Jag har visat er bilder från sommar och höst och  jag har några dagars spel kvar på vinter innan våren kommer och ska självklart visa er bilder på de årstiderna med.


Men är det något speciellt ni undrar över eller vill se så säg gärna till för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Kommer nog på något men just nu känns det som det mesta visas i bilderna.



 

Jag älskar hur djup snön blir! Hundarna gillar snön med verkar det som ;)


Av tstre - 24 november 2012 14:00

                 


Av tstre - 22 november 2012 13:00



Tävlingsätare  Din sim kan äta mycket mer och det ger ett övertag mot andra deltagare i ätartävlingar. Tävlingsätare blir aldrig illamående eller proppfulla under ätartävlingar.


Festivalstammis  Festivalsimmar vet hur man ut det mesta av festivaler. Din sim kommer att vinna fler festivalbiljetter och får mer rabatter i marknadsstånd, ansiktsmålningsstånd och pusstånd.


Simmunitet  Din sim blir inte illamående, sjuk eller allergisk.


Immun mot kyla Din sim är alltså immun mot kyla och håller sig alltid varm och skön.


Immun mot hetta  Din sim är alltså immun mot hetta och får en fin solbränna utan att bli svedd.

 

Allvädersmästare  Din sim är en mästare under alla årstider. Hon/han är en naturbegåvning i snöbollskrig och vattenballongskrig, är en skridskor och snowboardmästare av världsklass och kan bygga igloos, snögubbar och göra snöänglar mycket snabbare än andra simmar.


Molnskapare 9000  Molnskaparen ger dig kontroll över vädret (fast väldigt lokalt)

 

Klimatronkontroll  Kort sagt, en maskin som kan kontrollera vädret.

 


Molnskaparapparaten

     


Klimatronkontrollapparaten

   

 

Av tstre - 14 november 2012 15:43




Kom precis hem för några minuter sen och såg att jag fått post från CDON! HAPPY GIRL



 

(min fina katt och mitt fina spel)


Nu har jag en fråga till er: Vill ni få info om en årstid i taget eller om alla 4 samtidigt? Alltså att jag bara kör alla sommarrelaterat nu i ett tag och sen går vidare till nästa årstid eller att jag tar ett inlägg om något sommarrelaterat och sedan t.ex om något höstrelatetat i nästa inlägg?

Av tstre - 13 november 2012 15:32

Som många säkert vet så kommer det ett nytt prylpaket som innehåller 70-tals, 80-tals och 90-tals baserade prylar och kläder. Alltså från de 3 årtalen. Detta ska komma ut i Januari.



Av informationen ni kanske sett och av denna trailer, Vad tycker ni? Planerar ni att köpa detta prylpaket?

Av tstre - 11 november 2012 11:29

Hej mina fina läsare!

Jag måste meddela att uppdateringen har ju varit dålig och det kommer den vara ett par dagar till. MEN på torsdag kommer ju Årstider och då ska jag prioritera The Sims. Jag har tagit en liten paus från spelandet, dels för jag haft lite tid och sen för att bygga upp spelsuget så jag är jättetaggad tills Årstider kommer!

Ska försöka göra lite inlägg men inget från mitt spelande.

PUSS

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards